DIY Home Improvement Forum banner

Als de winkel verf voor u mengt, hoe lang blijft deze dan gemengd?

1 reading
195K views 19 replies 9 participants last post by  quatsch  
#1 · (Edited by Moderator)
Bewaar mengsels en schud de verf.
Je gaat naar huis en opent en roert het en gebruikt het.
Als je het de volgende dag gebruikt, hoeveel moet je het dan roeren?
Hoe weet je dat het weer gemengd is?

#2 ·
Winkels mengen en schudden de verf.
Je gaat naar huis en opent en roert het en gebruikt het.
Als je het de volgende dag gebruikt, hoeveel moet je het dan roeren?
Hoe weet je dat het weer gemengd is?
Je moet het elke keer roeren als je verf uit de pot haalt. Breng het terug om te schudden als het erop lijkt dat de vaste stoffen zich van de vloeistof scheiden.

#3 ·
Als je het in een emmer giet om uit te schilderen, moet je het even roeren. Eén ding dat ik heb geleerd, is dat als je de gallon in een andere emmer giet en je kleurstofstrepen aan de zijkant van je originele emmer ziet, je die emmer moet uitspoelen. Op die manier weet je, als je je overgebleven verf terug giet, dat er geen kleurverschillen zullen zijn.

Ik maak me niet echt veel zorgen over het roeren van mijn verf, hoewel dat mijn eigen slechte gewoonte is, dus ik moedig het niet aan. Over het algemeen blijft de verf en kleurstof goed, zodra deze oorspronkelijk is geschud, en je zult het weten wanneer deze gescheiden is. Ik raad het niet aan om het terug naar de winkel te brengen, tenzij ze daadwerkelijk vergeten zijn om het te schudden nadat ze het gekleurd hebben, wat af en toe gebeurt. Ik stort het gewoon in een emmer van vijf gallon en roer het van daaruit.

Dat gezegd hebbende, het is altijd beter om het te veel te roeren, of naar de winkel te brengen, dan het niet te doen.

#4 ·
Laten we het zo zeggen.

Ik heb een aantal jaren in de verfafdeling van Home Depot gewerkt.

Ik heb een boor.

Ik heb verschillende kleine mengpaddles die in de boor passen.
Image

Tenzij de verf de laatste dag in de winkel is rondgedraaid, of als het een donkere kleur is, gebruik ik mijn mengpaddle.

Voor beitsen gebruik ik mijn mengpaddle elke dag dat ik beits en dan roer ik het elke keer dat ik wat nieuws neem.

Een woord van advies, verf nooit uit de originele verfblik, giet verf altijd in een werkblik. Op die manier, als er troep in de pot komt waarmee je werkt, beschadigt het de originele verf niet.

Verf zeven is ook een goede zaak. En dat geldt ook voor het mengen als je meerdere blikken gebruikt. Als het 3 of meer blikken zijn. gooi ze in een emmer van 5 gallon.

#5 ·
Ik houd het horizontaal voor mijn borst, zorg ervoor dat ik het deksel stevig vasthoud, en schud zo hard als ik kan, alsof ik een echte verfschudder heb. Ik weet het niet. Ik amuseer me. Realistisch gezien hangt het af van het soort verf, maar de meeste zullen een paar dagen goed zijn als je ze helemaal niet roert.

#6 ·
Ik houd het horizontaal voor mijn borst, zorg ervoor dat ik het deksel goed vasthoud, en schud zo hard als ik kan, alsof ik een echte verfschudder heb. Ik weet het niet. Ik amuseer me. Realistisch gezien hangt het af van het soort verf, maar de meeste zullen een paar dagen goed zijn als je ze helemaal niet roert.
Eigenlijk werkt dat best goed. De belangrijkste zaak is om alles wat zich mogelijk heeft afgezet opnieuw te integreren. Je zou versteld staan ​​hoe vaak we verf hebben geschud waar veel kleurstof aan is toegevoegd, vooral de diepe kleuren, en het deksel eraf hebben gehaald en we nog steeds resten van de kleurstof langs de bovenste randen zien. Ik doe de he-man shake, doe hem terug in de spinner en laat hem nog een paar minuten draaien. En het is prima.

#8 ·
Veel hangt af van het merk/de kleur van de verf. Ik heb talloze emmers verf gehad die wekenlang goed gemengd bleven, maar ik heb er ook een paar gehad die binnen een dag of twee begonnen te scheiden. Ik schud altijd handmatig elke verfblik dat al een tijdje staat. Als je het deksel eraf trekt, is het vrij gemakkelijk om te zien of er meer gemengd moet worden. Vaak 'box' ik de verf heen en weer tussen mijn werkpot en het verfblik.

#9 ·
Ik kan me vergissen, maar het leek me altijd al dat de scheiding begon zodra de verf niet meer bewoog. De vlokken, kleurstof, etc. kunnen alleen in de vloeistof blijven zweven als je wat beweging hebt; anders beginnen ze meteen te zinken, toch?

Ik heb mijn verf altijd constant geschud; zelfs als ik het gebruik, roer ik het even met de booropzet. ~schouderophalen~ Dat kan zomaar een gewoonte van een "kunstenaar" zijn, ik maakte vroeger acrylaatfiguren en tabletop gaming figuren en dan moest je de verf de hele tijd schudden.

#10 ·
Ik kan me vergissen, maar het leek me altijd dat de scheiding begon zodra de verf niet meer bewoog. De vlokken, kleurstof, enz. kunnen alleen in de vloeistof blijven zweven als je wat beweging hebt; anders beginnen ze meteen te zinken, ja? Ik heb mijn verf altijd constant geschud; zelfs als ik het gebruik, roer ik het even met de booropzet. ~schouderophalen~ Dat kan gewoon een "kunstenaar"-gewoonte zijn, ik maakte vroeger acrylfiguren en tabletop gaming-figuren en dan moest je de verf de hele tijd schudden.
Wat voor soort verf gebruik je?? De meeste verven die ik gebruik, beginnen pas na weken te scheiden. De enige keer dat ik een boormixer moet gebruiken, is voor oudere olie, lakken, of als ik daadwerkelijk kleuren meng. Of als ik 123 of zo koop en vergeet om het in de winkel te laten schudden.

#13 ·
Wat heeft veel van kleur veranderen te maken met het gebruik van slechte verf? Je kunt betere verf goedkoper krijgen bij een echte verfwinkel...

Het ding met Behr is dat ze er een hoop troep aan toevoegen om het dikker te maken, zodat mensen denken dat het beter dekt. Als je veel van kleur verandert, wil je geen dikkere verf, want die bouwt zich na verloop van tijd te veel op.
Ik weet niet of de kwaliteit van verf iets te maken heeft met de mengbaarheid of het gemengd blijven of wat dan ook. Niet echt mijn expertise; maar wetenschappelijk, logisch gezien, zou het onmiddellijk beginnen te sedimenteren - zo niet, dan zouden de deeltjes (kleurstof, vlokken, enz.) "lichter" (minder dicht) zijn dan de verfbasis, dus het zou niet per se gemengd hoeven te worden, omdat het niet vanzelf zou scheiden.

[Ik bedoel, als een verffabrikant, vermoedelijk een goede kwaliteit, ultieme klantvriendelijke bruikbaarheid zou willen, dan zouden ze een geëgaliseerd systeem hebben met kleurstof/vlok dat dezelfde dichtheid heeft als hun basismedium om precies dat te doen. Gewoon mijn mening.]

Dat gezegd hebbende; is extra dikte van verf op de muur om een of andere reden een slechte zaak? Ik denk dat de "hechting"-kwaliteit van de ene verf aan de andere het belangrijkste zou zijn, heb ik het mis?
Zoals de hele reden dat ik Bher kreeg, was omdat iemand zei dat het goed aan zichzelf hecht en een betere dekking geeft... Misschien ben ik helemaal verkeerd, of ben ik er te logisch/wetenschappelijk over LOL

(Hoewel er iets te zeggen valt over de beschikbaarheid hierboven, ik denk dat we misschien een SW op ongeveer 40 mijl afstand hebben, maar er zijn geen lokale verfplaatsen in de staat die ik ken, alleen grote bouwmarkten [Lowes & Home Depot] die in bulk verzenden vanuit de lagere 48. "Speciale verf" moet worden verzonden, wat per vliegtuig gebeurt, en de post houdt er helemaal niet van om verf te versturen. Misschien zou het per schip kunnen, maar die extra vrachtkosten van 500 dollar zijn waarschijnlijk niet de moeite waard voor een enkele kamer, hè)

#14 ·
Nou, ik zou geen 40 mijl rijden om betere verf te krijgen... True Values of Ace's hebben vaak een kleine verfbalie die Benjamin Moore verkoopt. Wat betreft binnenverf, is hechting geen probleem (wat betreft muren, in ieder geval) En Behr heeft geen betere hechting of dekking. Misschien beter dan de glidden die ernaast staat bij de bouwmarkt.... Latexverf is dik genoeg waarbij de kleurstof niet naar de bodem zakt, zoals bij beits. Wanneer de kleurstof oorspronkelijk wordt geschud, is deze zo ongeveer in de verf gesuspendeerd. Wat er gebeurt, is dat een heldere, gelachtige acrylhars langzaam naar de bovenkant stijgt, maar het duurt letterlijk weken of maanden, en het roert over het algemeen vrij gemakkelijk terug. Ik gooi het meestal gewoon allemaal in een grotere emmer en roer het op met mijn rollenrooster. Sommige slechte verf eindigt met recht water bovenop en slib onderop na maanden of jaren. Dat is wanneer ik de boormixer tevoorschijn haal. Al met al is het echter beter om het te overdrijven... Ik heb in de loop der jaren geleerd wanneer het daadwerkelijk nodig is, dus ik schud de bus een paar keer en ga los.

#18 ·
Ik verkoop een ultra premium lijn die na een paar dagen enorm bezinkt, dus er is niet echt een goede manier om te zeggen welke verven slechter zijn dan andere. Sommige premium verven met keramische pigmenten (mijn Ultra lijn bijvoorbeeld) zullen genoeg scheiden dat ze na een paar dagen weer goed geroerd moeten worden, vanwege het werkelijke gewicht van het pigment. Omgekeerd blijft Aura over het algemeen redelijk goed gemengd. Ik heb $27 5-gallon emmers platte verf verkocht die in principe nooit zouden scheiden omdat ze van klei waren. Je zou een betonmolen nodig hebben om het te mengen, tenzij je het enorm verdunt. En dat was niet makkelijk!