Wat heeft veel van kleur veranderen te maken met het gebruik van slechte verf? Je kunt betere verf goedkoper krijgen bij een echte verfwinkel...
Het ding met Behr is dat ze er een hoop troep aan toevoegen om het dikker te maken, zodat mensen denken dat het beter dekt. Als je veel van kleur verandert, wil je geen dikkere verf, want die bouwt zich na verloop van tijd te veel op.
Ik weet niet of de kwaliteit van verf iets te maken heeft met de mengbaarheid of het gemengd blijven of wat dan ook. Niet echt mijn expertise; maar wetenschappelijk, logisch gezien, zou het onmiddellijk beginnen te sedimenteren - zo niet, dan zouden de deeltjes (kleurstof, vlokken, enz.) "lichter" (minder dicht) zijn dan de verfbasis, dus het zou niet per se gemengd hoeven te worden, omdat het niet vanzelf zou scheiden.
[Ik bedoel, als een verffabrikant, vermoedelijk een goede kwaliteit, ultieme klantvriendelijke bruikbaarheid zou willen, dan zouden ze een geëgaliseerd systeem hebben met kleurstof/vlok dat dezelfde dichtheid heeft als hun basismedium om precies dat te doen. Gewoon mijn mening.]
Dat gezegd hebbende; is extra dikte van verf op de muur om een of andere reden een slechte zaak? Ik denk dat de "hechting"-kwaliteit van de ene verf aan de andere het belangrijkste zou zijn, heb ik het mis?
Zoals de hele reden dat ik Bher kreeg, was omdat iemand zei dat het goed aan zichzelf hecht en een betere dekking geeft... Misschien ben ik helemaal verkeerd, of ben ik er te logisch/wetenschappelijk over LOL
(Hoewel er iets te zeggen valt over de beschikbaarheid hierboven, ik denk dat we misschien een SW op ongeveer 40 mijl afstand hebben, maar er zijn geen lokale verfplaatsen in de staat die ik ken, alleen grote bouwmarkten [Lowes & Home Depot] die in bulk verzenden vanuit de lagere 48. "Speciale verf" moet worden verzonden, wat per vliegtuig gebeurt, en de post houdt er helemaal niet van om verf te versturen. Misschien zou het per schip kunnen, maar die extra vrachtkosten van 500 dollar zijn waarschijnlijk niet de moeite waard voor een enkele kamer, hè)