Ik heb 300 voet hiervan 19 jaar geleden geïnstalleerd en ze zien er nog steeds als nieuw uit. Het enige probleem dat ik ermee had, waren de bladstelenIk gebruik het bovenstaande, wat traditioneel is. Ziet eruit als Homedepot, maar boven heeft een massieve aluminium rail aan de voorkant. Robuuster. Het schermmateriaal van Homedepot is waarschijnlijk ook dunner. Ik koop 6 inch breed, dan, zelfs als ik een beetje moet wegsnijden, zorg ik ervoor dat het onder de dakshingles past. De voorste rail stoot tegen de goot en ik verstevig hem door ze aan elkaar te schroeven. Ik overlapt ook elk stuk met ongeveer 1,5 inch. Buig de uiteinden naar beneden om te voorkomen dat vogels nestelen.Shop Drop In K Style Aluminum Gutter Screen | Gutter Guards | Gutter Supply
Gutter Supply is your best online source to find a wide range of gutter screens, supplies and related tools, materials and goods at the lowest prices.www.guttersupply.com
In NJ, eiken, esdoorn, draden, vleugels, brede en naaldachtige bladeren, evenals een dikke laag pollen in het voorjaar. Pollen kunnen zich vastzetten. De bovenstaande bescherming vangt kleine takken op. Zelfs grotere takken. Ik laat ze. Ik heb ze vroeger schoongemaakt, 2 verdiepingen hoog, 3 boven de garage, twee keer per jaar. Nu ben ik nog meer bang voor hoogtes, maar de installatie van de bovenstaande bescherming lijkt op lange termijn te werken.
Ik doe een verklarende uitspraak. Ik geloof dat elk klein gaas snel verstopt raakt. Alle beschermingen die plat over de goot liggen, raken snel verstopt. Gaas, en ik zie de noodzaak van roestvrijstalen gaas niet, kan erg duur zijn. Erg dure beschermingen moeten hetzelfde worden schoongemaakt als goedkopere beschermingen, dus waarom duur gaan?
Bedankt. Ik heb een metalen dak, kan er niets onder schuiven.Aan de achterkant zijn er twee methoden,
Schuif onder de bovenste rij shingles
Of... buig het overtollige materiaal zoals in een rem, twee 2x planken zoals op een dek, onder een hoek van ongeveer 90 graden, zodat ze op de dakgootbeugels rusten en tegen de druppelrand onder de shingle aanliggen.
Het gedeelte dat ik heb gedaan, moest ik de dakgootbeschermer (erg moeilijk te doen, taai spul) uitsnijden bij elke spijker die in de weg zat.
Alle verdere gedeelten die ik doe, zullen worden gebogen om in de dakgoot te passen.
Aan de voorkant van de dakgoot wordt een zelfklevende strip meegeleverd om op de voorkant van de dakgoot te plakken, OF er worden roestvrije zelftappende schroeven (3) per sectie meegeleverd.
Ik heb ervoor gekozen om ze vast te schroeven, heel gemakkelijk te doen... en indien nodig weer los te maken.
heb de metalen van CostCo en ben er erg blij mee.Hallo allemaal. We gaan onze derde herfst in ons nieuwe huis in, en we moeten iets aan de dakgoten doen. We hebben een 70 jaar oude els die prachtig is, maar een vieze boom, zo blijkt. Kleine takjes het hele jaar door die zelfs een kleine hoeveelheid de dakgoten verstoppen.
We hebben ook buren met twee enorme eiken aan de ene kant, en aan de andere kant een grote esdoorn. We houden ervan, schaduw in de zomer. Maar de afgelopen twee herfsten waren een hel, met overlopende dakgoten. Sommige van de problemen waren gerelateerd aan een ouder 'verborgen dakgoot'-systeem dat nu is vervangen door een nieuwe standaard dakgoot. Maar een zeldzame onweersbui deze zomer? Een handvol takken en droge bladeren en het liep over.
We kijken naar doe-het-zelf dakgootbeschermers, omdat ik hoorde dat sommige van de verkopers van systemen (zoals Leaf Guard) behoorlijk duur zijn. Dus ik ging naar de grote oranje en zwarte nare winkel en koos twee kanshebbers uit (zie foto's). Ik vraag me af of iemand lokaal ervaring heeft met een van beide, en hoe goed ze werken/niet werken. Verstopen ze? Is het gemakkelijk genoeg om ze van een ladder af te blazen of moet je op het dak gaan?
Ik waardeer alle opmerkingen over uw ervaring van installatie tot onderhoud. We hebben een ranch/mid-century modern huis met een dakhelling van 4:12.
(Ik vermoed dat de roestvrijstalen beter zou presteren voor de kleine takjes en minder snel grote bladeren zou vangen en vasthouden. Maar ik vraag me af of ze verstopt zullen raken.)
View attachment 848881
View attachment 848882
View attachment 848883
Eens. Heb het Costco-merk nu een paar jaar. Zelf geïnstalleerd. Heb zowel dennen als essen en honinglocust - maakt een puinhoop en vulde mijn 6-inch dakgoten elke herfst en vaak ook in de zomer. Heb het Costco-merk geïnstalleerd en dat stopte het probleem. Niets is perfect, maar deze komen in de buurt.Ik heb een proef gedraaid met wat ik geloof dat hetzelfde is als uw topfoto van HD... dakgootreinigers.
Hoewel ik de mijne van Costco heb (goedkoper).
Hetzelfde product, andere naam.
Costco... *EasyOn Gutter Guard, 6 inch Breedte x 100 ft Lengte
Ik heb een grote els en de zaden verzamelen zich en vormen een waterdichte mat over het uiteinde van de dakgoot, vecht er al 32 jaar tegen.
Plus eikenbladeren en de afval van meerdere 35 voet hoge kreukelmyrten, bloemen/zaadbessen/takjes enz.
Ik heb 30 voet dakgoot een jaar geleden gedaan in het slechtste gedeelte voor ophoping.
Tot nu toe goed.
Als u uw dakgoten verwijdert, wilt u er zeker van zijn dat u rots of beton eronder heeft, zodat het afstromende water geen gat graaft naast uw fundering en het water van uw huis wegloopt. Anders creëert u mogelijk funderingsproblemen.Mijn tuin krijgt tonnen bladeren van pecannoten, elzen, eiken en de meest rommelige gigantische plataan in mijn tuin die je je kunt voorstellen. Ik heb allerlei dakgootafdekkingen geprobeerd, allemaal met beperkt succes. Zoals opgemerkt, blijven bladeren en stengels in de roosters op de afdekkingen steken. Erger nog, organisch fijn materiaal bezinkt op de bodem van uw dakgoten en al snel beginnen dingen te groeien, omdat het een grote PITA is om uw dakgoten schoon te maken zodra u de afdekkingen hebt aangebracht. U zult mooie groene onkruiden door uw dakgootafdekkingen zien groeien.
Mijn antwoord was om gewoon mijn dakgoten te verwijderen... geen problemen meer. Een kort stuk over de deuropeningen is alles wat ik heb. Ik heb deze dakgootvervangingen gezien die zogenaamd het water dat van het dak druppelt breken, maar ik heb ze nooit geprobeerd. 4 inch x 25 ft bruine aluminium dakgoot met beugels en schroeven - voordeelpakket van 25 ft.
Voordat ik mijn dakgoten verwijderde, maakte ik een verlengstuk voor de werkplaatsstofzuiger, waarmee het relatief eenvoudig was om de dakgoten vanaf de grond leeg te blazen... maar bomen laten allerlei dingen vallen, waaronder dode takken, dus klimwerk is nog steeds vereist.
Ik heb de roestvrijstalen exemplaren geïnstalleerd die onder de dakpannen worden bevestigd en vervolgens met een zelftappende schroef aan de rand van de dakgoot worden vastgeschroefd. Ik heb mijn dakgoten sindsdien niet meer hoeven schoon te maken - al meer dan 2 jaar nu. Deze lijken nogal op de exemplaren die op tv worden geadverteerd als Leaf Filter. Maar wat geen van hen je vertelt, is dat je de bovenkant van de beschermer periodiek moet schoonmaken, omdat er vuil op zich ophoopt en niet wegwaait. Het blijft er gewoon liggen. Vooral dennennaalden. Toen ik ze bij HD kocht, kreeg ik een aanbieding voor een gratis haakse borstel die op een paal wordt geschroefd. Dus ik kan ze vanaf de grond schoonmaken. Het werkt redelijk goed. Maar, zoals chandler48 opmerkte, geen enkele beschermer is 100%ig, en daar ben ik het mee eens.Hallo allemaal. We gaan onze derde herfst in ons nieuwe huis in, en we moeten iets aan de dakgoten doen. We hebben een 70-jarige els die prachtig is, maar een vieze boom, zo blijkt. Kleine takjes het hele jaar door die zelfs een kleine hoeveelheid de dakgoten verstoppen.
We hebben ook buren met twee enorme eiken aan de ene kant, en aan de andere kant een grote esdoorn. We houden ervan, schaduw in de zomer. Maar de afgelopen twee herfsten waren een hel, met overlopende dakgoten. Sommige van de problemen hadden te maken met een ouder ‘verborgen dakgoot’-systeem dat nu is vervangen door een nieuwe standaard dakgoot. Maar een zeldzame onweersbui deze zomer? Een handvol takjes en droge bladeren en het liep over.
We kijken naar wat doe-het-zelf dakgootbeschermers, omdat ik hoorde dat sommige van de verkopers van systemen (zoals Leaf Guard) behoorlijk duur zijn. Dus ik ging naar de oranje en zwarte grote gemene en koos twee kanshebbers (zie foto's). Ik vraag me af of iemand lokaal ervaring heeft met een van beide, en hoe goed ze werken/niet werken. Verstoppen ze? Is het gemakkelijk genoeg om ze van een ladder af te blazen of moet je op het dak gaan?
Ik waardeer alle opmerkingen, van installatie tot onderhoud. We hebben een ranch/mid-century modern huis met een dakhelling van 4:12.
(Ik vermoed dat de roestvrijstalen beter zou zijn voor de kleine takjes en minder snel grote bladeren zou vangen en vasthouden. Maar ik vraag me af of ze verstopt zullen raken.)
View attachment 848881
View attachment 848882
View attachment 848883
We hebben een patio, een oprit of bloembedden met veel bodembedekking. Nooit een probleem gehad met afvoer. In Houston houd ik weekmakers rond de fundering omdat langdurige droogte ervoor kan zorgen dat de klei van de fundering wegtrekt. Naar mijn mening is het gunstig dat water van het dak rondom het huis stroomt.Als u uw dakgoten verwijdert, moet u ervoor zorgen dat u rots of beton eronder heeft, zodat de afvoer geen gat naast uw fundering graaft en het water van uw huis wegloopt. Anders kunt u funderingsproblemen veroorzaken.
Lokale factoren bepalen natuurlijk wat u doet. Hier op L.I. krijgen we behoorlijk wat lenteregen en wintersneeuw. De vorige eigenaar van ons huis heeft een betonnen looppad rond het grootste deel van het huis aangelegd, maar hij liet de regenpijpen slechts een paar centimeter van de fundering aflopen. Hij had een luchtontvochtiger in de kelder die constant draaide. Ik heb alle regenpijpen verlengd tot ongeveer 8 voet van de fundering. De luchtontvochtiger slaat nog steeds af en toe aan, maar niet genoeg om water in de emmer te doen. Kortom, doe wat nodig is om het water buiten uw huis te houden.We hebben een patio, oprit of bloembedden met veel bodembedekking. Nooit problemen gehad met afstromend water. In Houston houd ik druppelslangen rond de fundering omdat langdurige droogte ervoor kan zorgen dat de klei van de fundering wegtrekt. Naar mijn mening is het gunstig dat water van het dak rondom het huis stroomt.