Zie bijlage (sorry voor de slechte kwaliteit, Google Earth heeft tegenwoordig een vreselijke kwaliteit).
Hoe dan ook, geel gemarkeerd heb ik 4 regenpijpen aan de linkerkant van mijn huis, die ik wil aansluiten op een hoofdafvoer, gemarkeerd in rood, die naar of in de buurt van mijn stoeprand loopt. Ik heb een positieve helling omdat ik op een lichte heuvel woon.
Wat voor soort afvoerbuis moet ik nemen?
Meer specifiek, hoe breed moet de hoofdafvoer zijn voor 4 regenpijpen?
Moet ik een schoonmaakopening op elke regenpijp installeren?
Moet ik een afvoerkast/opvangbak aan het einde van de afvoer installeren?
Hoe diep moet ik graven? Ik heb 8 tot 10 inch gehoord?
Ik hoop het graven zelf in de loop van de tijd te kunnen doen, omdat ik op een zandbed woon, dus het is niet moeilijk om in te graven. Ik zou waarschijnlijk een sleufgraver kunnen huren, maar ik vind het moeilijk om deze machines thuis te krijgen...
Alle andere informatie die ik mogelijk mis, wordt gewaardeerd.
Hoe dan ook, geel gemarkeerd heb ik 4 regenpijpen aan de linkerkant van mijn huis, die ik wil aansluiten op een hoofdafvoer, gemarkeerd in rood, die naar of in de buurt van mijn stoeprand loopt. Ik heb een positieve helling omdat ik op een lichte heuvel woon.
Wat voor soort afvoerbuis moet ik nemen?
Meer specifiek, hoe breed moet de hoofdafvoer zijn voor 4 regenpijpen?
Moet ik een schoonmaakopening op elke regenpijp installeren?
Moet ik een afvoerkast/opvangbak aan het einde van de afvoer installeren?
Hoe diep moet ik graven? Ik heb 8 tot 10 inch gehoord?
Ik hoop het graven zelf in de loop van de tijd te kunnen doen, omdat ik op een zandbed woon, dus het is niet moeilijk om in te graven. Ik zou waarschijnlijk een sleufgraver kunnen huren, maar ik vind het moeilijk om deze machines thuis te krijgen...
Alle andere informatie die ik mogelijk mis, wordt gewaardeerd.