@Michael L: Hou je niet ook van amateurreparaties? We hebben er hier ook een paar gehad, ik denk dat de meeste ervan in deze thread gedocumenteerd staan, zoals het verwijderen van de hoofdkast, vijf gaten geboord voor leidingen onder de badkamerwasbak (hoewel dat misschien af fabriek was), het bad dat aan niets anders dan de leidingen was bevestigd. Zo leuk om de fouten van de vorige eigenaar te herstellen!
Hoe dan ook, over naar wat we dit weekend hebben gedaan. Mijn vader (die nog steeds de grond bezit, maar niet de trailer) heeft de wet bepaald en gezegd dat hij huur voor de kavel zal vragen zodra de trailer bewoond is. Hier is eerder geen melding van gemaakt. Ik vertelde mijn oma dat zij verantwoordelijk zou zijn voor de huur van de kavel, aangezien ik het #1 niet kan betalen en #2 zij geen huur betalen. Ze werd boos, zei een paar dingen waarvan ik nooit had gedacht dat ik ze van haar zou horen, en hing op. Dus ik weet niet zeker wat er nu gaat gebeuren, of ze hier nog steeds intrekken of dat ze in het noorden blijven. Ik denk dat we zullen zien wat er gebeurt als ze terugkomen.
De laatste twee weekenden hebben we gewerkt aan het opruimen en leegmaken van de trailer zodat we ruimte hebben om te werken, want op dit moment zitten de woonkamer en slaapkamer vol met spullen van oma. De trailer staat weer waterpas, daar zijn geen problemen. We hebben alle houten stukken eruit gehaald en opgeslagen in de werkplaats van mijn moeder, en al het stof, vuil en losse eindjes die rondzwierven opgeruimd. Nu kunnen we niet echt verder met de gang totdat het dak is gerepareerd, want de lekkage is nog niet helemaal weg, hoewel het enorm is vertraagd, dus als we de muur nu dichtmaken, wordt hij gewoon nat en verpest.
Ik vertelde mijn moeder de plannen die ik had en wat ik aan het einde van de maand wilde doen, maar mama houdt niet van mijn plannen. Dus ik denk dat we beginnen met de gemakkelijkste van de kamers, de kleedkamer/2e slaapkamer. Natuurlijk is het heel eenvoudig om dit af te maken, slechts 4 vierkanten isolatie, wat gipsplaat, verf en tapijt. Dat kunnen we in drie dagen afmaken. Daarna hebben we geen andere keuze dan de keuken te doen, want de enige andere kamer die overblijft is de woonkamer en die staat momenteel vol met spullen. Dus ik denk dat ik je op de hoogte zal houden van hoe dit allemaal verloopt... Als je deze thread tot dit punt nog leest, verdien je lof voor je geduld. Ik zal proberen morgen een paar foto's te maken van wat we de afgelopen twee weken hebben gedaan. Bedankt voor het lezen