Omdat ik voorlopig geen foto's meer heb, dacht ik dat ik de tijd zou doden door je te vertellen over een paar van de vreemdere dingen die we hebben ontdekt tijdens onze korte verbouwingsreis in dit huis.
1. Losse badkuip - De badkuip werd letterlijk ALLEEN vastgehouden door de afvoerbuis. Mijn toekomstige echtgenoot ging onder de trailer, maakte de pijp los van de afvoer en kon toen gewoon naar de badkuip lopen en hem recht omhoog tillen. Geen schroeven, geen kit, helemaal niets. De schimmel erachter was onvoorstelbaar.
2. Irriterende verdomde deurknop - Toen we het huis voor het eerst kregen, merkten we dat de voordeur niet goed afdichtte. We moesten hem letterlijk met al onze kracht dichtgooien, en de geringste druk erop deed hem weer openspringen. Ik dacht natuurlijk dat het een defecte deurknop was. Dus ik pakte mijn schroevendraaier en ging aan de slag om hem te verwijderen. De decoratieve plaat achter de knop was losgekomen en draaide vrij rond, waardoor het bijna onmogelijk was om bij de schroeven te komen. Ik werkte er ongeveer een uur aan voordat ik zei: **** it, en ik pakte een hamer en een metalen plamuurmes. Ik klemde het mes van het plamuurmes tussen de deur en de rand van de knop en begon erop te slaan. Ik heb hem gedood (heb de andere helft nooit gevonden) en weggegooid. Ik installeerde een nieuwe knop, die zo gemakkelijk draaide en vergrendelde als je wilt. Wat me irriteerde was dat de verdomde deur nog steeds niet afdichtte! Ik zorgde ervoor dat de knop goed uitgelijnd was met de sluitplaat, en toen keek ik toevallig recht in de sluitplaat. In het gat zat een verdomde bierdop! Hij zat erin geklemd en voorkwam dat de hendel enige houvast kreeg. Ik werkte hem eruit met een schroevendraaier, en eindelijk sloot de deur goed. Geen probleem meer sindsdien.
3. Geld geld geld - Toen we het tapijt in de slaapkamer en woonkamer optilden, zaten er tonnen, en ik bedoel tonnen, kleingeld onder, ingebed in de vulling. Het leek serieus alsof de man die het tapijt legde zijn zakken vulde met kleingeld en rondjes door de kamer maakte voordat hij het tapijt neerlegde. Je kon zien dat mensen erop hadden gelopen, want we moesten het uit de vulling graven. Ik heb het schoongemaakt en gestort. Ik geloof dat het totaal ongeveer vijftig dollar was.
4. Muis kreeg zijn verdiende toetje - Toen we de draad uit de muur in de woonkamer trokken, zat er een dode, nog steeds harige muis aan vast, zijn tanden zaten nog in de coating. Freaky. We vonden er ook nog drie onder de kasten op de vloer.
5. Wolfspinnen - Deze grote, lelijke beesten hadden een nest onder de wastafel in de badkamer. Toen we de wastafel uit elkaar haalden, kwamen ze met een houding naar buiten. Eén sleepte een enorme eierzak op haar kont mee. We sloegen ze kapot met een hamer.
6. Oude technologie - Onder het tapijt in de kleine slaapkamer (ook in het midden van de kamer, niet alleen aan de rand) vonden we een enorme flashdrive voor een Sony-machine van een of andere soort. Hij was ongeveer zo groot als een Playstation One-geheugenkaart en bevatte slechts 4 MB. Niets wat ik bezit, zou erin passen.
7. Toiletpapier - Op de foto van de hoofdslaapkamer zie je twee enorme gaten in de muur. Nou, toen we de gipsplaten naar beneden begonnen te trekken, vonden we een hele rol toiletpapier erachter. We denken dat de vorige eigenaar het raam ernaast als tweede toilet gebruikte. LOL niet echt, maar toch grappig om over na te denken. We vonden daar ook een gebundeld paar sokken.
8. Zin in een spelletje? - We vonden twee Monopoly-borden verstopt in een muur in de gangkast.
9. Kast niet meer - We ontdekten dat iemand de hoofdkast volledig had gesloopt. Dat is de reden waarom de zekeringkast een beetje in de lucht hangt.
10 - Waarschijnlijk gevaarlijk - Iemand heeft de 220-draad die vroeger de droger aansloot, vervangen door een normale 12-3-draad. Ik weet niet zeker of dat een brandgevaar is of niet, maar ik vervang hem zeker.
11. Verbrand - We ontdekten dat verschillende draden daadwerkelijk verbrand waren. Ik heb geen idee hoe deze plek niet in vlammen is opgegaan.